BAUHAUS er leverandør til det offentlige Danmark og kan levere byggevarer på konkurrencedygtige vilkår til det offentlige. Sortimentet omfatter bl.a. de fleste af de traditionelle varegrupper såsom træ, isolering, cement, værktøj, skruer osv., men dækker selvfølgelig hele vores store sortiment med over 120.000 varenumre.
Med denne aftale dækker vi din organisations behov for varer til vedligeholdelsesopgaver, hvad enten du kommer fra en teknisk afdeling eller en daginstitution og har behov for materialer til drift og vedligehold.
Info til dig som offentlig kunde
- Oprettelse foregår via en online-formular - KLIK HER.
- Alle offentlige kunder i BAUHAUS bliver udstyret med et fysisk kundekort. Det gør, at I har fuld kontrol over, hvem der handler og for hvor meget.
- Vi stiller punch out løsning og EDI kommunikation til rådighed efter nærmere aftale.
Få masser af fordele som offentlig kunde
Sådan opretter du dig
Få svar på dine spørgsmål her
Hvordan fungerer PunchOut-løsningen?
Hvordan logger jeg ind på webshoppen?
Hvor logger jeg ind og finder min ordrehistorik m.v. ?
> FAQ
Hvordan fungerer punch out løsningen?
For at blive sat op til PunchOut, skal du først kontakte BAUHAUS på b2g@bauhaus.dk
Når du er blevet sat op, tilgår du www.bauhaus.dk via dit indkøbssystem.
I øverste højre hjørne står der "Hey, B2G kunde!" som betyder, at du er kommet ind med mulighed for at lave punchout. Tilføj nu varer til indkøbskurven. Du kan tilføje fra søgesider, kategorisider eller via produktsiden.
I kurven er det muligt at ændre antal, og når du er færdig, trykker du på PUNCHOUT BESTILLING, hvorefter kurven bliver overført til dit indkøbssystem. Når ordren sendes fra dit system, lander den i indbakken hos Proff afdelingen i det byggevarehus, du er tildelt. De taster ordren og fremsender en ordrebekræftelse, eller kontakter dig hvis der måtte være udfordringer med leveringen.
Det har ingen betydning for håndtering af ordren om der vælges LEVERING eller CLICK&COLLECT.
Evt. fragt vil blive tilføjet som en varelinie i henhold til gældende betingelser.
Hvordan logger jeg ind på webshoppen første gang?
På forsiden af bauhaus.dk klikker du på fanen ’PROFF’ og i formularen 'Er du proff Service kunde, men mangler login?' indtaster du dit 8-cifrede kundenummer (står på forsiden af dit Proff Service kort og starter med 100) samt den e-mail, du som kortholder er oprettet med. Du vil få tilsendt en mail med et kodeord, som du kan logge ind med.
Er du i tvivl om, hvilken e-mail, du er oprettet med, så tag fat i din Indkøbsansvarlige eller skriv til ski-kunde@bauhaus.dk
Hvordan logger jeg ind på webshoppen efterfølgende?
På forsiden af bauhaus.dk klikker du på fanen ’PROFF’ og logger herefter ind i det øverste log in felt med den e-mail, du som kortholder er oprettet med samt dit kodeord.
Er du i tvivl om, hvilken e-mail, du er oprettet med, så tag fat i din Indkøbsansvarlige eller skriv til b2g-kunde@bauhaus.dk
Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt mit kodeord til webshoppen?
På forsiden af bauhaus.dk klikker du på fanen ’PROFF’. Klik herefter på linket 'Har du glemt dit password?'. Du bliver da bedt om at indtaste den e-mail, du er oprettet med, og vi sender en mail med et nyt kodeord hertil.
Er du i tvivl om, hvilken e-mail, du er oprettet med, så tag fat i din Indkøbsansvarlige eller skriv til b2g-kunde@bauhaus.dk
Hvor logger jeg ind og finder mine fakturaer, kontoudtog m.m.?
For at se dine fakturaer, kontoudtog m.m., skal du gå til denne side: https://www.bauhausproffservice.dk/
Er det første gang, du skal logge på, skal du have tilsendt en kode. Den får du ved at klikke på linket 'Glemt kodeord?' og indtaste dit 8-cifrede kundenummer (står på forsiden af dit Proff Service kort og starter med 100) samt den faktura e-mail, der er tilknyttet din konto. Vi sender herefter en mail med et nyt kodeord til din faktura e-mail. Når du er logget ind, kan du under fanen 'Min konto' ændre kodeordet til et personligt.
Bemærk, din faktura e-mail er ikke nødvendigvis den samme, som den du bruger til at logge på webshoppen med! Er du i tvivl om, hvilken faktura e-mail, du er oprettet med, så tag fat i din Indkøbsansvarlige eller skriv til b2g-kunde@bauhaus.dk
Kort om BAUHAUS
Vi har 19 fysiske byggevarehuse i Danmark fordelt over hele landet: Kolding, Odense, Aalborg, Gladsaxe, Glostrup, Tilst, Esbjerg, Næstved, Holbæk, Vejle, Viby J, Herning, Randers, Hillerød, Hjørring, Ishøj, Roskilde, Valby, Sønderborg samt en webshop.
Vi råder over et enormt varesortiment på over 120.000 forskellige varenumre, og vi har altid hylderne fyldt op. Derudover har vi branchens bedste åbningstider med mulighed for at handle fra tidlig morgen til sen aften – også lørdag og søndag.
Du finder Proff Service kontorer med erhvervskundesælgere i alle byggevarehuse, som vil være jeres primære kontaktpersoner. Specielt hvis I anvender rekvisitionsnumre, skal handlen foregå her igennem.
Se filmen nedenfor og få en hurtig gennemgang af de afdelinger og services, du finder i BAUHAUS.