Handels-og leveringsbetingelser
1. Generelle oplysninger
Bauhaus Danmark A/S
Anelystparken 16
8381 Tilst
CVR-nr.: 19555305
Tlf.: 86 26 06 06
Mail: info@bauhaus.dk
Anelystparken 16
8381 Tilst
CVR-nr.: 19555305
Tlf.: 86 26 06 06
Mail: info@bauhaus.dk
Disse handels- og leveringsbetingelser gælder for alle køb foretaget på www.bauhaus.dk. For erhvervskunder og projektkunder gælder endvidere de aftalte almindelige salgs- og leveringsbetingelser.
Alle kontrakter indgås på dansk.
BAUHAUS forbeholder sig retten til, at til enhver tid og uden grund at afvise salg med videresalg for øje, uagtet annoncering, skiltning, lagerbeholdning m.v.
Alle kontrakter indgås på dansk.
BAUHAUS forbeholder sig retten til, at til enhver tid og uden grund at afvise salg med videresalg for øje, uagtet annoncering, skiltning, lagerbeholdning m.v.
2. Priser
Priserne på www.bauhaus.dk er dagspriser, angivet i danske kroner og inklusive 25% moms for privatkunder og ex. moms for erhvervs- og offentlige kunder, medmindre andet er angivet. De angivne priser gælder kun for ordrer til levering i Danmark, ikke omfattende Grønland, Færøerne og ikke brofaste øer. Vi gør vores bedste for at sikre, at alle oplysninger på vores hjemmeside og i vores kommunikation er korrekte og opdaterede. I tilfælde af forsinkelse, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig, og hvad vi kan gøre i sagen – f.eks. give dig pengene tilbage, eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare et andet sted. Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.
3. Betaling
De mulige betalingsformer på www.bauhaus.dk er:
Dankort
VISA
VISA Elektron
Mastercard
Eurocard
JCB
American Express
Diners
Forbrugsforeningen
MobilePay
Dankort
VISA
VISA Elektron
Mastercard
Eurocard
JCB
American Express
Diners
Forbrugsforeningen
MobilePay
Apple Pay
Anyday
Proff Service erhvervskort
Der tages ikke gebyr ved betaling på www.bauhaus.dk og beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes. Det bemærkes, at der aldrig kan trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
BAUHAUS bevarer ejendomsretten til de solgte varer, uanset om levering har fundet sted, indtil hele købesummen og eventuelle renter og/eller gebyrer er betalt.
Rabatter i alle former kan ikke kombineres.
Der er ikke mulighed for forudbetaling, da din retsstilling her er væsentlig dårligere end ved andre former for betaling.
Proff Service erhvervskort
Der tages ikke gebyr ved betaling på www.bauhaus.dk og beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes. Det bemærkes, at der aldrig kan trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
BAUHAUS bevarer ejendomsretten til de solgte varer, uanset om levering har fundet sted, indtil hele købesummen og eventuelle renter og/eller gebyrer er betalt.
Rabatter i alle former kan ikke kombineres.
Der er ikke mulighed for forudbetaling, da din retsstilling her er væsentlig dårligere end ved andre former for betaling.
3.1. Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:
1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) Pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.
Hvis du betaler med et MasterCard, Visa Electron eller et andet debet/kredit betalingskort (undtagen Dankort), reserveres beløbet på din konto i henhold til din aftale med din kortudbyder. Reservationen ophører og beløbet trækkes på din konto, når varen afsendes fra vores lager.
Hvis du fortryder din ordre inden varen er afsendt, giver vi meddelelse til din kortudbyder om samtidig at annullere reservationen af beløbet på din konto. Vi gør opmærksom på, at det er din kortudbyder, der herefter er ansvarlig for at annullere reservationen, og at beløbet kan være reserveret på din konto i en periode på løbende måned plus 30 dage, afhængigt af din aftale med kortudbyder – også selvom du har annulleret din ordre hos os.
2) Pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.
Hvis du betaler med et MasterCard, Visa Electron eller et andet debet/kredit betalingskort (undtagen Dankort), reserveres beløbet på din konto i henhold til din aftale med din kortudbyder. Reservationen ophører og beløbet trækkes på din konto, når varen afsendes fra vores lager.
Hvis du fortryder din ordre inden varen er afsendt, giver vi meddelelse til din kortudbyder om samtidig at annullere reservationen af beløbet på din konto. Vi gør opmærksom på, at det er din kortudbyder, der herefter er ansvarlig for at annullere reservationen, og at beløbet kan være reserveret på din konto i en periode på løbende måned plus 30 dage, afhængigt af din aftale med kortudbyder – også selvom du har annulleret din ordre hos os.
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
4. Fragt
www.bauhaus.dk leverer kun i Danmark, ikke omfattende Grønland og Færøerne, og kun til Ej brofaste øer mod tillæg. Ved visse leveringer til Ej Brofaste øer, kan der forekomme leveringer til kaj på fastlands siden, hvorfra der selv skal sørges for den videre transport til leveringsadressen.
Varer leveret med fragtmand, leveres som udgangspunkt til kantsten, ved fast underlag og i gadeplan. Forudsætningerne omkring fast underlag og gadeplan gør sig også gældende ved tilvalg af en ’må stilles' mulighed. Pakker sendt med pakkedistributør leveres til dør eller til valgte udleveringssted.
Leveringstiden for ordren afhænger af leveringstiden for de enkelte produkter og vil fremgå ud for hvert produkt. Ordrer kan splittes i flere leveringer og muligvis leveres over flere dage. Dette skyldes afsendelse fra flere lokationer. Varerne leveres på hverdage inden for normal arbejdstid.
Har du ønsket levering til pakkeshop, kan du opleve, at dette ændres til Danske Fragtmænd hjemmelevering, hvis det vurderes, at pakken overstiger mål, vægt, mm. godkendt til pakkeshop, eller varen ikke kan leveres forsvarligt dertil.
Fragtprisen for din ordre afhænger af, hvilke typer varer der bestilles. Fragtbeløbet vil fremgå af kurven, efterhånden som der tilføjes varer hertil. Fragtpriser er baseret på levering fra BAUHAUS webshop-lager eller direkte fra leverandør og kan være forskellig i forhold til fragtpriser fra et lokalt BAUHAUS varehus.
Vi tilbyder at sende varerne med følgende firmaer:
GLS
PostNord
Danske Fragtmænd
Varer leveret med fragtmand, leveres som udgangspunkt til kantsten, ved fast underlag og i gadeplan. Forudsætningerne omkring fast underlag og gadeplan gør sig også gældende ved tilvalg af en ’må stilles' mulighed. Pakker sendt med pakkedistributør leveres til dør eller til valgte udleveringssted.
Leveringstiden for ordren afhænger af leveringstiden for de enkelte produkter og vil fremgå ud for hvert produkt. Ordrer kan splittes i flere leveringer og muligvis leveres over flere dage. Dette skyldes afsendelse fra flere lokationer. Varerne leveres på hverdage inden for normal arbejdstid.
Har du ønsket levering til pakkeshop, kan du opleve, at dette ændres til Danske Fragtmænd hjemmelevering, hvis det vurderes, at pakken overstiger mål, vægt, mm. godkendt til pakkeshop, eller varen ikke kan leveres forsvarligt dertil.
Fragtprisen for din ordre afhænger af, hvilke typer varer der bestilles. Fragtbeløbet vil fremgå af kurven, efterhånden som der tilføjes varer hertil. Fragtpriser er baseret på levering fra BAUHAUS webshop-lager eller direkte fra leverandør og kan være forskellig i forhold til fragtpriser fra et lokalt BAUHAUS varehus.
Vi tilbyder at sende varerne med følgende firmaer:
GLS
PostNord
Danske Fragtmænd
Burd Delivery
4.1. Transportskader
Du bedes undersøge dine varer med det samme, når du modtager forsendelsen. Hvis der er synlige skader på forsendelsen, bør du notere dette på fragtbrevet, når du underskriver for modtagelsen. Hvis du konstaterer, at varerne er beskadiget, bør du straks give os besked herom. Se også afsnittet om reklamation.
For erhvervskunder og projektkunder gælder endvidere de aftalte almindelige salgs- og leveringsbetingelser.
4.2. Forsinkelser
I tilfælde af forsinkelser, restordrer, eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen - f.eks. give dig pengene tilbage, eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare et andet sted.
5. Fortrydelsesret
Som forbruger har du 12 måneders returret, når du handler hos os. Bemærk, at der er lidt forskel i dine vilkår de første 14 dage (den lovbestemte fortrydelsesret) og fra dag 15 og frem, hvor vi ekstraordinært tilbyder i alt 12 mdr. returret. Læs mere om dette under punkt 5.4 Varens stand når du sender den retur.
Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag du modtager det sidste parti eller den sidste del og returretten udløber efter 12 måneder.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Bemærk at du kun har 14 dages fortrydelsesret på levende planter. Vær opmærksom på, at planterne skal udplantes i jord senest to dage efter modtagelse, og planterne må ikke have lidt fysisk skade pga. tørke eller anden misligholdelse.
Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag du modtager det sidste parti eller den sidste del og returretten udløber efter 12 måneder.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Bemærk at du kun har 14 dages fortrydelsesret på levende planter. Vær opmærksom på, at planterne skal udplantes i jord senest to dage efter modtagelse, og planterne må ikke have lidt fysisk skade pga. tørke eller anden misligholdelse.
5.1. Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du kun fortryder en del af dit køb.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du kun fortryder en del af dit køb.
5.2. Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde eller returnere dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for: Alle varer der bliver leveret på palle eller med kran.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for: Alle varer der bliver leveret på palle eller med kran.
Udgifterne til returnering af disse varer forventes højest at koste 1.500,- kr.
Varer som er bestilt på vores hjemmeside kan returneres i et af vores fysiske varehuse. Husk at medbringe din købskvittering.
5.3. Ingen fortrydelsesret
Der er ingen fortrydelsesret på specialfremstillede varer, som f.eks. plader/bordplader, der er skåret eller tilpasset i savværket.
5.4. Varens stand, når du sender den retur
De første 14 dage: Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Bemærk, at hvis du fortryder senere end 14 dage fra du har modtaget varen, skal varen og emballagen returneres helt uskadt, så den kan sælges som ny. Er varen værdiforringet på nogen måde, kan vi afvise returen.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Bemærk, at hvis du fortryder senere end 14 dage fra du har modtaget varen, skal varen og emballagen returneres helt uskadt, så den kan sælges som ny. Er varen værdiforringet på nogen måde, kan vi afvise returen.
5.5. Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
5.6. Varen sendes til:
Danske Fragtmænd
c/o BAUHAUS Webshop
Logistikparken 11, port 315-316
8220 Brabrand
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Link til fortrydelsesformular
Før returnering og senest 12 måneder efter, at du har modtaget din vare, bedes du kontakte BAUHAUS kundecenter via vores kundeportal på https://www.bauhaus.dk/reklamationshenvendelser
For erhvervskunder og projektkunder gælder endvidere de aftalte almindelige salgs- og leveringsbetingelser
c/o BAUHAUS Webshop
Logistikparken 11, port 315-316
8220 Brabrand
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Link til fortrydelsesformular
Før returnering og senest 12 måneder efter, at du har modtaget din vare, bedes du kontakte BAUHAUS kundecenter via vores kundeportal på https://www.bauhaus.dk/reklamationshenvendelser
For erhvervskunder og projektkunder gælder endvidere de aftalte almindelige salgs- og leveringsbetingelser
6. Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. (For varer med begrænset levetid er din reklamationsret dog begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare).
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. (For varer med begrænset levetid er din reklamationsret dog begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare).
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
6.1. Du reklamerer ved at kontakte BAUHAUS Kundecenter
Via vores kundeportal på https://www.bauhaus.dk/reklamationshenvendelser
eller tlf.: 86 26 06 06, der vil sikre evt. fremsendelse af frankeret og adresseret returlabel således, at BAUHAUS Danmark A/S betaler fragtomkostningerne.
Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra din side, er ikke dækket af reklamationsretten. Herunder hører også ændring af tilført strømstyrke til enhver relevant komponent.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. BAUHAUS Danmark A/S opfordrer dog til, at du kontrollerer de leverede varer umiddelbart efter modtagelse.
eller tlf.: 86 26 06 06, der vil sikre evt. fremsendelse af frankeret og adresseret returlabel således, at BAUHAUS Danmark A/S betaler fragtomkostningerne.
Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra din side, er ikke dækket af reklamationsretten. Herunder hører også ændring af tilført strømstyrke til enhver relevant komponent.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. BAUHAUS Danmark A/S opfordrer dog til, at du kontrollerer de leverede varer umiddelbart efter modtagelse.
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
6.2. Varen sendes til:
Danske Fragtmænd
c/o BAUHAUS Webshop
Logistikparken 11, port 315-316
8220 Brabrand
Bemærk, at varer der sendes retur uden porto, pr. efterkrav eller uden omdeling, nægtes modtaget af BAUHAUS Danmark A/S.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Alternativt til ovenstående, kan et BAUHAUS varehus i Danmark kontaktes (for liste over varehuse tryk https://www.bauhaus.dk/varehus – ved henvendelse i et varehus, HUSK altid at medbringe kopi af købsfakturaen.
For erhvervskunder og projektkunder gælder endvidere de aftalte almindelige salgs- og leveringsbetingelser.
c/o BAUHAUS Webshop
Logistikparken 11, port 315-316
8220 Brabrand
Bemærk, at varer der sendes retur uden porto, pr. efterkrav eller uden omdeling, nægtes modtaget af BAUHAUS Danmark A/S.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Alternativt til ovenstående, kan et BAUHAUS varehus i Danmark kontaktes (for liste over varehuse tryk https://www.bauhaus.dk/varehus – ved henvendelse i et varehus, HUSK altid at medbringe kopi af købsfakturaen.
For erhvervskunder og projektkunder gælder endvidere de aftalte almindelige salgs- og leveringsbetingelser.
7. Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte vores kundecenter : https://www.bauhaus.dk/reklamationshenvendelser
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
8. Ansvar
For erhvervskunder og projektkunder gælder endvidere de aftalte almindelige salgs- og leveringsbetingelser.
9. Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Vi vil rigtig gerne høre din mening om os - både ris og ros. Derfor overlader vi dine personoplysninger (navn, e-mail og ordrenummer på dit køb) til vores databehandlere, der på vores vegne sender dig en e-mail, hvori du opfordres til at anmelde din købsoplevelse på Trustpilot.dk eller lave en produktanmeldelse af dit købte produkt på vores webshop via Yotpo.
Personoplysningerne registreres hos BAUHAUS Danmark A/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Den dataansvarlige på bauhaus.dk er BAUHAUS Danmark A/S.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: databeskyttelse@bauhaus.dk.
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Vi vil rigtig gerne høre din mening om os - både ris og ros. Derfor overlader vi dine personoplysninger (navn, e-mail og ordrenummer på dit køb) til vores databehandlere, der på vores vegne sender dig en e-mail, hvori du opfordres til at anmelde din købsoplevelse på Trustpilot.dk eller lave en produktanmeldelse af dit købte produkt på vores webshop via Yotpo.
Personoplysningerne registreres hos BAUHAUS Danmark A/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Den dataansvarlige på bauhaus.dk er BAUHAUS Danmark A/S.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: databeskyttelse@bauhaus.dk.
9.1. Cookies
For at forbedre brugeroplevelsen på www.bauhaus.dk, anvendes der cookies på hjemmesiden.
Cookies er en standardteknologi, som de fleste hjemmesider bruger i dag. En cookie er en lille tekstfil, der lagres i din webbrowser og registrerer dig som unik bruger. En cookie kan ikke sprede virus eller andre skadelige programmer.
Cookies er en standardteknologi, som de fleste hjemmesider bruger i dag. En cookie er en lille tekstfil, der lagres i din webbrowser og registrerer dig som unik bruger. En cookie kan ikke sprede virus eller andre skadelige programmer.
9.2. Hjemmesidens brug af cookies
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere. Cookies hjælper os desuden med at få overblik over dit besøg på hjemmesiden, så vi løbende kan optimere og målrette hjemmesiden til dine behov og interesser. Cookies husker fx, hvad du har lagt i indkøbskurven, om du tidligere har besøgt siden og om du er logget ind. Du kan læse meget mere om vores brug af cookies i vores cookiepolitik.
Hvis du har spørgsmål angående dine cookies kan du henvende dig til:
Hvis du har spørgsmål angående dine cookies kan du henvende dig til:
BAUHAUS kundecenter
Telefon: 86 26 06 06
E-mail: kc@bauhaus.dk
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 28.11.2024